Модуль_3. Рефлексія
Після опрацювання матеріалів посібника 3-го модуля я з’ясував,
яким чином можна ефективно використовувати навчальні дослідження,
ознайомився з призначенням ключових, основних та змістових запитань
проекту та навчився ставити навчальні цілі які визначають конкретні
завдання.
У будь якого проекту, обов’язково повинна бути мета, а у навчального
проекту мета – це навчальні цілі, які ставить вчитель (координатор проекту) і
вони мають:
· визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання;
· наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення
вищих рівнів;
· бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж
виконання всього проекту;
· спиратися на вимоги державних освітніх стандартів;
· формувати навички потрібні для життя у 21 столітті.
Досягнення вищезазначених навчальних цілей можливе лише за умови
вдалого формування ключового, тематичних та змістових запитань проекту.
Саме від запитань залежить чи отримають учні ґрунтовні знання з важливої
ключової теми предмету.
Немає коментарів:
Дописати коментар