вівторок, 5 листопада 2013 р.

Модуль_3. Рефлексія

Після опрацювання матеріалів посібника 3-го модуля я з’ясував,

яким чином можна ефективно використовувати навчальні дослідження,

ознайомився з призначенням ключових, основних та змістових запитань

проекту та навчився ставити навчальні цілі які визначають конкретні

завдання.

 У будь якого проекту, обов’язково повинна бути мета, а у навчального

проекту мета – це навчальні цілі, які ставить вчитель (координатор проекту) і

вони мають:

· визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання;

· наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення

вищих рівнів;

· бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж

виконання всього проекту;

· спиратися на вимоги державних освітніх стандартів;

· формувати навички потрібні для життя у 21 столітті.

 Досягнення вищезазначених навчальних цілей можливе лише за умови

вдалого формування ключового, тематичних та змістових запитань проекту.

Саме від запитань залежить чи отримають учні ґрунтовні знання з важливої

ключової теми предмету.

 




Немає коментарів:

Дописати коментар